• Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K. / Kunst i offentlige rom
  • Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K. / Kunst i offentlige rom
  • Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K. / Kunst i offentlige rom
  • Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: EUP- IMAGES, GAARE, Gorm K. / Kunst i offentlige rom
  • Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: Hauge, Marius / Kunst i offentlige rom
  • Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: Hauge, Marius / Kunst i offentlige rom
  • Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: Hauge, Marius / Kunst i offentlige rom
  • Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: Hauge, Marius / Kunst i offentlige rom
  • Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: Wallstrøm, Bo Krister / Kunst i offentlige rom
  • Installasjonen var laget som en dynamisk og mobil grensesone. Verket bærer i seg referanser både til gjeldende statsgrenser, den kalde krigens historie og forholdet mellom sentrum og periferi. Samtidig inviterer BORDERLINES til refleksjon over andre og mindre synlige grenser som preger den menneskelige tilværelse.
    Photo: Wallstrøm, Bo Krister / Kunst i offentlige rom

BORDERLINES [Installasjon]

Add a comment or suggest edits

To publish a public comment on the object, select «Leave a comment». To send an inquiry directly to the museum, select «Send an inquiry».

Leave a comment or send an inquiry

Share to