• Lydinstallasjon inne i Falstadsenteret med 4 høyttalere som spiller fuglesang. Dette var opptak fra steder der folk lever i konfliktsituasjoner; Afghanistan, Tsjetsjenia, Israel/Palestina. 6 lyttestasjoner med hodetelefoner og stoler man kan sitte i. Hver lyttestasjon har 3 ulike valgbare programmer (intervjuer/samtaler og dikt ogmusikk), diverse grønne planter, et lydstudio hvor publikum kan gå inn og kommentere Falstadsenteret og svare på 4 ulike spørsmål som henger på veggen.

The Ears of the Field [Installasjon]