For en søkende framstår "Interferense" konkret og billedlig som bølger, forkastninger, oppsplitting og drift, i naturen så vel som i livet. For den uinnvidde blir verket en spennende moderne skulptur i vakker, slipt og hugget naturstein. Minnestedet skal være åpnet og inkluderende for alle.
Photo:
Jørn Bøhmer Olsen
/
Kunst i offentlige rom
For en søkende framstår "Interferense" konkret og billedlig som bølger, forkastninger, oppsplitting og drift, i naturen så vel som i livet. For den uinnvidde blir verket en spennende moderne skulptur i vakker, slipt og hugget naturstein. Minnestedet skal være åpnet og inkluderende for alle.
Photo:
Olsen, Jørn Bøhmer
/
Kunst i offentlige rom
For en søkende framstår "Interferense" konkret og billedlig som bølger, forkastninger, oppsplitting og drift, i naturen så vel som i livet. For den uinnvidde blir verket en spennende moderne skulptur i vakker, slipt og hugget naturstein. Minnestedet skal være åpnet og inkluderende for alle.
Photo:
Olsen, Jørn Bøhmer
/
Kunst i offentlige rom
For en søkende framstår "Interferense" konkret og billedlig som bølger, forkastninger, oppsplitting og drift, i naturen så vel som i livet. For den uinnvidde blir verket en spennende moderne skulptur i vakker, slipt og hugget naturstein. Minnestedet skal være åpnet og inkluderende for alle.
Photo:
Olsen, Jørn Bøhmer
/
Kunst i offentlige rom
For en søkende framstår "Interferense" konkret og billedlig som bølger, forkastninger, oppsplitting og drift, i naturen så vel som i livet. For den uinnvidde blir verket en spennende moderne skulptur i vakker, slipt og hugget naturstein. Minnestedet skal være åpnet og inkluderende for alle.
Photo:
Olsen, Jørn Bøhmer
/
Kunst i offentlige rom