Slaattelids malerier introduserer ofte et betydningsskapende tekstlig element i tittelen eller i maleriet selv, som retter oppmerksomheten bort fra det å se til det å tenke. Det er som Hans-Jacob Brun skriver om flaggmaleriene: Flaggene får sin egen psyke. Flaggene tenker.
Photo:
Stefan Enev, Per Martin Landfald
/
Kunst i offentlige rom
Slaattelids malerier introduserer ofte et betydningsskapende tekstlig element i tittelen eller i maleriet selv, som retter oppmerksomheten bort fra det å se til det å tenke. Det er som Hans-Jacob Brun skriver om flaggmaleriene: Flaggene får sin egen psyke. Flaggene tenker.
Photo:
Landfald, Per Martin
/
Kunst i offentlige rom
Slaattelids malerier introduserer ofte et betydningsskapende tekstlig element i tittelen eller i maleriet selv, som retter oppmerksomheten bort fra det å se til det å tenke. Det er som Hans-Jacob Brun skriver om flaggmaleriene: Flaggene får sin egen psyke. Flaggene tenker.
Photo:
Landfald, Per Martin
/
Kunst i offentlige rom
Slaattelids malerier introduserer ofte et betydningsskapende tekstlig element i tittelen eller i maleriet selv, som retter oppmerksomheten bort fra det å se til det å tenke. Det er som Hans-Jacob Brun skriver om flaggmaleriene: Flaggene får sin egen psyke. Flaggene tenker.
Photo:
Landfald, Per Martin
/
Kunst i offentlige rom
Slaattelids malerier introduserer ofte et betydningsskapende tekstlig element i tittelen eller i maleriet selv, som retter oppmerksomheten bort fra det å se til det å tenke. Det er som Hans-Jacob Brun skriver om flaggmaleriene: Flaggene får sin egen psyke. Flaggene tenker.
Photo:
Landfald, Per Martin
/
Kunst i offentlige rom
Slaattelids malerier introduserer ofte et betydningsskapende tekstlig element i tittelen eller i maleriet selv, som retter oppmerksomheten bort fra det å se til det å tenke. Det er som Hans-Jacob Brun skriver om flaggmaleriene: Flaggene får sin egen psyke. Flaggene tenker.
Photo:
Landfald, Per Martin
/
Kunst i offentlige rom