• Vippebroen i Bøfjorden 1992. Det kan være en sammenkomst etter at ny bro ble bygget. Den gamle broen ble sterkt skadet i orkanen i 1992, etter en lastebåt slet seg og drev inn i broen. (info: Arnfinn Herkedal)  -
publikum på brufest. Statens vegvesen. Nordmøre.  Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994. Nå i Nordmøre museums fotosamling.
    Photo: Nordmørsmusea

Vippebroen i Bøfjorden 1992. Det kan være en sammenkomst etter at ny bro ble bygget. Den gamle broen ble sterkt skadet i orkanen i 1992, etter en lastebåt slet seg og drev inn i br...

1 comment

• Dette er fra vippebroen i Bøfjorden. Det kan være en sammenkomst etter at ny bro ble bygget. Den gamle broen ble sterkt skadet i orkanen i 1992, etter en lastebåt slet seg og drev inn i broen.