• Bilde 1) Høydalsmo vegstasjon slik den står i dag ved Norsk vegmuseum. Foto: Ole Arvid Flatmark.

Bilde 2) Høydalsmo vegstasjon slik den stod i Tokke, Telemark. Foto: Aslak Stø.

Bilde 3) Utstilling/visning på vegmuseet under åpningen 22.06.1992. Her er bilde fra verkstedet med reimdrift i taket på Høydalsmo vegstasjon. Smia er ved siden av verkstedet. Foto: Ukjent fotograf.

Bilde 4 og 5) Gjenreising av Høydalsmo vegstasjon etter flytting til Norsk vegmuseum i 1989. Bildet viser håndverkerne fra venstre Magnar Jevnehagen, og Dagfinn Sveen på stigen. Foto: Aslak Stø.

Høydalsmo vegstasjon ved Norsk vegmuseum