• Bilde 1 og 2) Ottar Næperud foran kiosken mens den var i drift på Åsteløkken camping. Kiosken var bygd av Ottar Næprud på Otta, i Sel kommune, 1958. Foran kiosken stod en trefigur med skreppe på ryggen og kaffekjele som Ottar Næperud lagde. Arne Bergsvendsen hadde en stor trefigur stående foran frukt og tobakk-butikken sin på Otta, og ga den til Norsk vegmuseum i 1998. Foto utlånt av Agnes Tho.
Bilde 3) En av Ottar Næperuds egenproduserte suvenier. Foto: Ole Arvid Flatmark.
    Photo: Norsk vegmuseum

Åsteløkken kiosk før flytting til Norsk vegmuseum