• Fredrikstad. Fredrikstad Jernbanestasjon. Kongebesøk 14.6.1908. (kongsens landsreise). Kong Haakon og dronning Maud ønskes velkommen av ordfører Chr. Lange Rolfsen. I venstre bildekant medlemmer av Fredrikstad Turnforening- Se også bildene 3695-3707. - Referat fra besøket står blant annet i Fredriksstad(s) Tilskuer 15.6.1908.

Foto; Gerold (prospektkort)
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Fredrikstad Jernbanestasjon. Kongebesøk 14.6.1908. (kongsens landsreise). Kong Haakon og dronning Maud ønskes velkommen av ordfører Chr. Lange Rolfsen. I venstre bilde...

1 comment

• "Aksesjon - 14. juni 1908 — 14. juni 1980" må være feil. Bildet ble tatt 14. juni 1908, mens aksesjon, eller tilvekst til museets samling, må være mye senere.