• Fredrikstad. Fredrikstad jernbanestasjon. Besøk av kong Haakon VII og dronning Maud. Fra militærparade utenfor stasjonen. Kong Haakon (tv) og kommandant, oberstløytnant Oscar Graff (i midten). - Jfr, fullstenidig referat i Fredrisstad(s) Tilskuer 15 6.1908.

Se også bildne 3695-3705.

Prospektkort. Enerettr: Sig. Østberg
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Fredrikstad jernbanestasjon. Besøk av kong Haakon VII og dronning Maud. Fra militærparade utenfor stasjonen. Kong Haakon (tv) og kommandant, oberstløytnant Oscar Graff...

1 comment

• Aksesjon betyr tilvekst, og da må 14. juni 1908 være feil, bildet kan ikke ha kommet inn samme dag som det ble tatt! Gjelder flere bilder publisert i dag.