• Feiring av nasjonaldagen på Haugsgjerdet i Bjoa under tysk okkupasjon, 17. mai 1940. Med på biletet er Arne Kjellesvik, Edit Hauge Tveit, Berit Aalmo, Alvhild Svalland Lysen, Karin Torbjørnsen, Magne Svalland, Odd Tørresdal, Ingolf Hauge, Harry Fjeldheim, Ole A. Tvedt med sonen Alf Gunnar på fanget, Erik Tvedt Svalland, Endre Hauge, Hilda Hauge, Herborg Hauge Abrahamsen, Gunnbjørg Aalmo, Hanne Leknes, Telma Fjeldheim, Hjørdis Fjeldheim-Nordhus, ukjend, Elisabeth Torbjørnsen med sonen Bjørn Sigurd, Palma Aalmo, Margit Alvsvåg, Helene Hauge med dottera Gudny, Anna Tvedt, Svanhild Kjellesvik, Ingeborg Hauge, Serina Svalland, Hans Ingvaldsen, Elida Helvik, Lovise Hansen, Gunhild Helvik Hauge, Sigurd Kjellesvik, ukjend, ukjend, ukjend, ukjend, ukjend, Ragnhild Hauge, Gjertrud Tvedt Flatebø, Ingvald Hauge og Martha Hauge Alvseike.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

Feiring av nasjonaldagen på Haugsgjerdet i Bjoa under tysk okkupasjon, 17. mai 1940. Med på biletet er Arne Kjellesvik, Edit Hauge Tveit, Berit Aalmo, Alvhild Svalland Lysen, Karin...