• Reitan, Eikesdalen, gnr. 79/1. Helikopteret har truleg eit oppdrag for NVE knytt til Mardøla-utbygginga..LN-ORI er et Bell 47J Ranger helikopter tilhørende Helikopter Service..Husa er frå Våningshuset (kvitt) i to høgder. Framom dette står eit kastanjetre, no borte (2021). Våningshuset på bnr. 2 (raudt). Landhandelen (i bruk frå 1905-1948) og eldhuset (kvitt i ei høgd), stabburet (bygd 1937-38) og t.h. fjøsen.
    Photo: Per Reitan f.21.05.1929 d.30.06.2008 / Romsdalsmuseet

Reitan, Eikesdalen, gnr. 79/1. Helikopteret har truleg eit oppdrag for NVE knytt til Mardøla-utbygginga..LN-ORI er et Bell 47J Ranger helikopter tilhørende Helikopter Service..Husa...

1 comment

• LN-ORI er et Bell 47J Ranger helikopter tilhørende Helikopter Service