• Besetningen til Luftskipet Norge i Pulham, England 11.04.1926. I Pulham var Kronprins Olav møtt fram og han kan sees i senter av bilde med stokk. Til venstre for han står Hjalmar Riiser - Larsen og til høyre i skinnjakke general Umberto Nobile. 21 personer var med da Luftskipet startet fra Roma til Italia, samt Nobiles hund Titina.
    Photo: Vadsø museum - Ruija kvenmuseum
    Photo: Vadsø museum - Ruija kvenmuseum

Besetningen til Luftskipet Norge i Pulham, England 11.04.1926. I Pulham var Kronprins Olav møtt fram og han kan sees i senter av bilde med stokk. Til venstre for han står Hjalmar R...