• Fredrikstad. Fredrikstad Høiere Almenskole. Middelskoleelever. Klassebilde, trolig fra 1903. Lektor Knut Sparre. - Øverste rekke fra v: Hans Eriksen, Anders Michelsen, Hans Slang, Oscar Mathisen, Trygve Thon, Paul Andreassen, Karl Edholm. - Andre rekke: Johanne Myrdahl, Karl Sørlie, Dina Hauer, Anne Borgen, Agathe Bramer, Alfhild Dokke, Ludvig Schübeler, Hans Johannessen, - Tredje rekke: Hedvig Furuholmen, Ingrid Gundersen, Gudrun Syversen, lektor Knut Sparre, Ester Carlsen, Margit Bergsgaard, Marin Olsen (Berthel). - Nederste rekke: Wilhelm Dahler, Oliver Grorud, Henriette Sydnes, Jens Embstad, Signe Mathisen, Alf Skymoen.
    Photo: Fredrikstad Museum

Fredrikstad. Fredrikstad Høiere Almenskole. Middelskoleelever. Klassebilde, trolig fra 1903. Lektor Knut Sparre. - Øverste rekke fra v: Hans Eriksen, Anders Michelsen, Hans Slang, ...