• Män och kvinnor plockar från ett uppdukat frukostbord. Det är Ölmstad kyrka som bjuder på påskfrukost. En Kristus-figur på väggen bakom dem, tillverkad av Eva Spångberg i Hjälmseryd.  Från vänster: Lennart Fritsell, Arne Johansson, Robert Gustafsson, NN, Adina Brodd, Kerstin Hägg och Gustaf Brodd.
    Photo: Heldebrandt, Percy / Grenna Museum– Andréexpeditionen Polarcenter (Upphovsrätt)

Män och kvinnor plockar från ett uppdukat frukostbord. Det är Ölmstad kyrka som bjuder på påskfrukost. En Kristus-figur på väggen bakom dem, tillverkad av Eva Spångberg i Hjälmsery...

1 comment

• Från vänster Lennart Fritsell, Arne Johansson Robert Gustafsson, N N, Adina Brodd, Kerstin Hägg, Gustaf Brodd