• Avgangsklassane ved Gol ungdomsskule 1999.
1. rekkje frå v.: Eyvinn Bale, Mehran Karimzadeh, Sindre Ryan Lehren, lærar Ingrid Svellingen, rektor Lars Brattested, lærar Bjørn Dommarsnes, Dan André Lybekk, Ole Magnus Graff, Liam Parkin.
2. rekkje frå v.: Gunhild Iren Sehl. Guro Torp, ukjend, Monika Larsen, Marianne Raunedokken, Elis Tor Jonsson, Håvard Myklebust, Kjetil Rensel, Arnt Idar Svendsen, Lars Ørjan Eiklid.
3. rekkje frå v.: Katrine Evjen, Inngunn Granli, Cecilie Øynebråten, Inga Brattested, Kjersti Jordheim, Ingebjørg Ovidia Leikvold, Astrid Malene Brekko, Marius Berget, Nils Ivar Bråthen, Øystein Spillum, Syver Ole Steinbråten, Martin Haugo.
4. rekkje frå v.: Navn fjernet, Anne-Kristin Sundstøl, Gunn Randi Skaret, Marie Sæbø, Rebecca Klepp, ukjend (Asbjørn Haukeland?), Kjetil Hesla, Pål Rustberggard, Sindre Flåm, Ole Jegleim.
5. rekkje frå v.: Elise Joy, Tonje Engene Løstegaard, Marianne Høva Rustberggard, Anniken Berglien Eiklid, Espen Personbråten, Anders Rustberggard, Adrian Rognerud, Richard Norén.
6. rekkje frå v.: Ole Andreas Gjelsvik, lærar Svein Juul Bjørgo, læarar Anne Høva Ihlen, lærar Tonje Myhre, lærar Stig Rune Nedreberg, lærar Roald Flæthe, lærar Bernt Strindler, Jan Boye Hansen, lærar Per Lie, Eirik Gladhus, Kyrre Hesla, Embrik Larsgard Rudningen.
    Photo: Gol bygdearkiv

Avgangsklassane ved Gol ungdomsskule 1999. 1. rekkje frå v.: Eyvinn Bale, Mehran Karimzadeh, Sindre Ryan Lehren, lærar Ingrid Svellingen, rektor Lars Brattested, lærar Bjørn Dommar...