• Ni skuleungar frå Holongsøyom blir frakta over Otta i båt på veg til skulen i Sjårdalen. Rorskar er Mathias Bersveinstugun, og farkosten er ein kluftbakkbåt med påbygd kant langs esingen - med tanke på tryggare frakt. Hanna Bjørklund (Moen) sit nærmast fotografen (i strikkatrøye). Dei tre til venstre kjenner vi ikkje namna på. Elles kjenner vi att Ragnvald Myrum til høgre for Hanna. Så ser vi nakken på to vi heller ikkje veit kven er. Til høgre sit Kåre Bjørklund og (heilt bakarst i bildet) Ivar Haugen. Biletet er frå 1942.
Foto: Einar Bergnord. Utlån: Kjell Bergnord

Vågåkalenderen 2015, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Ni skuleungar frå Holongsøyom blir frakta over Otta i båt på veg til skulen i Sjårdalen. Rorskar er Mathias Bersveinstugun, og farkosten er ein kluftbakkbåt med påbygd kant langs e...