• Vågå Guttemusikk. Biletet er teke på trappa på gamleskulen i 1955. Guttemusikken er klar til maidagane etter eit år med opplæring.
Fremst står tamburmajoren Erik Kvam. Så frå venstre Kjell Øvre, Kåre Øvstedal, Per Skjellum, Arild Kleiven, Ivar Skjellum, (vidare i fremste rekkje) Bjørn Djuvstad, Hans Groven, Jostein Smedsmo, Sverre Damstuen, Hermann Storvik, Kjell Nyhus, Olav Einstulen, Magne Skeidsvoll, Kristian Haraldseth, Arve Lie, Bjørn Sæta, Bjørn Damstuen og Hans-Olav Øvre.
(Attende frå høgre) dirigent Norvald Kleiven, Egil Sæta, Tor Brun, Hans Valde, Oddmar Oppsahl, Jon Kleiven, Odd Nesset, Odd Syvergård, Kjell Nyhagen, (attende frå venstre) Jan Egil Bakke, Arne Øien, Hans Nyrnes, Åge Skjellum, Rolv Bakke, Iver Jøndal, Kjell Løkken, (bak frå høgre) Finn Damstuen, Egil Nestande, Yngve Kleiven, Jo Kleiven, Per Skeidsvoll, Jarleif Skjedsvold, Jon Aabakken og Arne Sandviken.
Utlån: Kjell Løkken

Vågåkalenderen 2017, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Vågå Guttemusikk. Biletet er teke på trappa på gamleskulen i 1955. Guttemusikken er klar til maidagane etter eit år med opplæring. Fremst står tamburmajoren Erik Kvam. Så frå venst...