• Tømmerkjøring ein gong på 1950-talet ned til Ottaelva. OKB stod for transporten med bilar med firehjulstrekk, og lassa var tunge etter forholda. Ein kan nemne at sjåførane kraup under lasteplanet og løyste ut gjølinga slik at lasset fall ned på eine sida! "Skohelen" kalla dei bilen heilt til høgre. Magnus Myrum (trur vi) står på lasset til venstre. Om våren kom så fløytarane.
Utlån: Morten Plassen

Vågåkalenderen 2020, utgjevar: Vågå Kameraklubb
    Photo: Gudbrandsdalsmusea

Tømmerkjøring ein gong på 1950-talet ned til Ottaelva. OKB stod for transporten med bilar med firehjulstrekk, og lassa var tunge etter forholda. Ein kan nemne at sjåførane kraup un...