• Naturen inn i skolestua, skriver Tidens Krav 12. mai 1990. Mye arbeid ligger bak utstillinga og to av dem som har stått hardest på for å få realisert det hele, Vidar Sogge og Ingebrigt K. Bøvra, var da også meget fornøyd med resultatet. For bak glasset i Trollheimsutstillinga presenteres villmarka i Trollheimen gjennom de fire årstidene, hvor de fleste dyr og fugler som lever der har fått sin plass. Utstillingen står på Stangvik skole. Bildet er fra avisa Tidens Krav sitt arkiv i tidsrommet 1970-1994.
    Photo: Nordmørsmusea

Naturen inn i skolestua, skriver Tidens Krav 12. mai 1990. Mye arbeid ligger bak utstillinga og to av dem som har stått hardest på for å få realisert det hele, Vidar Sogge og Ingeb...

Created with Sketch. Add a comment or suggest edits