• Gruppebilde - Eldre ektepar arrangert for fotografering sammen med liten gutt på hest. Det er tydelig at her skal alt de har kjært være med på det ene bildet. Gårdsbygningen i bakgrunnen, litt av jordene, hesten, et blomsterbord med duk og stor plante, et familiebilde foran planten og bestantrekk med hatt hos mannen. I bakgrunnen til høyre skimtes litt av gravhaugen Storhaug.
    Photo: Haugalandmuseet

Gruppebilde - Eldre ektepar arrangert for fotografering sammen med liten gutt på hest. Det er tydelig at her skal alt de har kjært være med på det ene bildet. Gårdsbygningen i bakg...