• Fane oppstilt til fotografering i et samfunnshus. Fanen er festet til scenekanten og plassert helt fremme i billedflaten. I bakgrunnen ses på scenen et flygel med varetrekk over, en parafinlampe og et lite flagg og en snor oppå flygelet. På gulvet foran flygelet står en liten kasse med hengslet lokk. Bak fanen står bord og stol og vi skimter en dør og et skap i kroken. Fanen bærer innskripsjonen "Søngfelgid Hekla - Akureyri" og har avbildet en rovfugl på en klippe.
    Photo: Haugalandmuseet

Fane oppstilt til fotografering i et samfunnshus. Fanen er festet til scenekanten og plassert helt fremme i billedflaten. I bakgrunnen ses på scenen et flygel med varetrekk over, e...