• Postkort med kjærlighetsscene fra en fin kafe / stue. Mann og kvinne  sitter på hver sin stol og spiser,  med et bord i mellom. Bordet er dekket med duk, vinflaske, to champagneglass, fat med egg.  Kvinnen hpolder en gaffel/skje i høyre hånd, og et halvt egg i venstre. Mannen holder et halvt egg i venstre og en saltbøsse i høyre. Kvinnen har en stor, lys og elegant kjole med store blondekanter på ermene. Håret er oppsatt, og hun har på seg halssmykke, flere armbånd og ringer. Mannen har mørk dress, vest, slips og hvit skjorte. Dekorerte panelvegger i bakgrunnen.

Bakside: Ikke frimerke eller poststempel, men påskrevet dato "Gratulerer med dagen den 11/11 1907. Andreas Olsen"
    Photo: Nordlandsmuseet

Photo: Nordlandsmuseet

Postkort med kjærlighetsscene fra en fin kafe / stue. Mann og kvinne sitter på hver sin stol og spiser, med et bord i mellom. Bordet er dekket med duk, vinflaske, to champagnegla...