• Narvik Formannskap. 1952-55. Bakre rekke fra v. 1.   2.   3.   4.   5.   6.   7.   8.   9.   10.
Fremre rekke fra v. 1.    2. Karl Strømsnes  3.   4. Sverre Øvergaard  5.   6.

Sittende fra venstre: Lyder Opdal, Karl Strømsnes, Alfred Nilsen, Sverre Øvergaard, ordfører, varaordf. Trygve Nilsen, rådmann Knut Røssaak.
Stående fra venstre: Rådmannsfullmektig Finn Kløvstad, Rolf Vanje, Rolf Nilssen, Petter Bergersen, Jens Færseth, Peder Røberg, sekretær Erling Svedenborg, Jorunn Bjørklid, Hans Fjelde og Harald Lindquist.
    Photo: Museum Nord

Narvik Formannskap. 1952-55. Bakre rekke fra v. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Fremre rekke fra v. 1. 2. Karl Strømsnes 3. 4. Sverre Øvergaard 5. 6. S...