• Narviks formannskap 1956-59.
Stående fra venstre nr.1 Erling Svedenborg (formannskapssekretær), nr.2 Magne Mortensen, nr.3 rådmannsfullmektig Ivar Normark, nr.4 Eilert Einarsen, nr.5 Reidun Pettersen, nr.6 Asbjørn Edvardsen, nr.7 Rolf Nilssen, nr.8 Ole Lie Okkelmo, nr.9 Aage Ulvik, nr.10 Petter Teigen, nr.11 Arthur Folstad.
    Photo: Carl Knudsen / Museum Nord

Narviks formannskap 1956-59. Sittende fra venstre nr.1 Harald Lindquist, nr.2 Trygve Nilsen, nr.3 Sverre Øvergaard, nr.4 rådmann Knut Røssaak, nr.5 Alfred Nilsen. Stående fra venst...