• " Harmoni "
Anton B Jensen: Nr 2 fra høgre i første rekke er dirigenten Johan Kleppe,
Halle: Nr.3 Torstein Johansen
FINN HAUGEN: Nr. 3 hette Torleif Johansen , kjørte smålok på tippen på LKAB. Sønnen hette Torstein og sang med oss i guttekoret
Anton B Jensen: Bakerste rekke nr 2 fra venstre: Kan det være Ødegård? Arbeidsted:Telegrafen i Narvik. (Bjørg)
alvi-joh: Jeg tror Finn Haugen har rett i sin kommentar. mvh. Alvin Johnsen
Henry Norvik    [2007-03-29 kl. 21:42 PM]

Dette kan ikke være Narvik Mannskor. Johan R. Kleppe var ikke dirigent for Narvik Mannskor, men for Narvik Arbeiderkor, Brage og senere Korforeningen.
Melding fra Gøril Thrane: Nr fem fra venstre i bakerste rekke er min pappa, Leif Coudheron-Jarl, seinere Thrane.
    Photo: Museum Nord

" Harmoni " Anton B Jensen: Nr 2 fra høgre i første rekke er dirigenten Johan Kleppe, Halle: Nr.3 Torstein Johansen FINN HAUGEN: Nr. 3 hette Torleif Johansen , kjørte smålok p...