• Første CF-104 Starfighter til 334 skvadron, Bodø flystasjon. Oberstløytnant Alf Granviken sees til venstre og Kaptein I. E. Aase sees til høyre på bildet.
    Photo: Fotoavdelingen Bodø flystasjon / Norsk Luftfartsmuseum (Opphavsrett)

• Lt. Ottar Sletten nr.2 fra venstre
    Candisk testpilot nr.2 fra høyre
    Fly; CF-104D 104637

• Den canadiske flygeren er F/L Mike Fairley.
  • Jeg kan bekrefte at Lt. Ottar Sletten er nr.2 fra venstre og F/L Mike Fairly nr.2 fra høyre. Bildet er tatt i juni 1973 på Bodø flystasjon. Flyet er en toseter med halenr. 637, og er nå restaurert og på vingene igjen etter flere tiår på bakken. Mere info på www.starfighter.no