• Gruppebilde, to mann trekker krok med tilskuere
    Photo: Grav, Karl Leonard / Levanger Fotomuseum

Gruppebilde, to mann trekker krok med tilskuere

2 comments

• Dette er samme bygning som kommentert på annet bilde, dvs. litt halvferdig verksted tilhørende Karl Grav. Damene bakerst nr 3,4,og 5 fra venstre er Jørgine Myhr, Helga Sandstad, og Maria Myhr. Jøhannes J myhr sitter rett bak kroktrekkeren til høyre. Den leende gutten midt i bildet kan være Toralf Sandstad, sønn av Helga, som sitter bak.
  • Dette er samme bygning som kommentert på annet bilde, dvs. litt halvferdig verksted tilhørende Karl Grav. Damene bakerst nr 4,5 og 6 fra venstre er Jørgine Myhr, Helga Sandstad, og Maria Myhr. Jøhannes J myhr sitter rett bak kroktrekkeren til høyre. Den leende gutten midt i bildet kan være Toralf Sandstad, sønn av Helga, som sitter bak.