• 17. mai i skolegården ved en Havnaberg skole. Barn står i en rekke.   jentene kledd i bunad. Guttene, som ikke er så mange, har hvite luer.,   Alle barna holder det norske flagget.  Flere voksne lengst fremme., og midt på bilde. Noen personer sitter på trappen ved inngangen til skolen. Skolen i bakgrunnen. Langt fremme på bilde en fane med bilde av Haraldsstøtten. 17 mai tog i forgrunnen.
    Photo: Ukjent / Haugalandmuseet

17. mai i skolegården ved en Havnaberg skole. Barn står i en rekke. jentene kledd i bunad. Guttene, som ikke er så mange, har hvite luer., Alle barna holder det norske flagget....