• Fotballspillere. Dette er et Mjølnerlag ca 1945-46 i King-drakter. Forran fra h. ukjent,Gunnar R. Hagen,, Sverre Olsen. Bak fra h. Erling Pettersen, Gunnar Wist, Jens Gjerløv?, Harald Næss, Inge Kristiansen, Olav Andorsen, Trygve Næss, ukjent.
    Photo: Fotofirma M.Lind / Museum Nord
    Photo: Fotofirma M.Lind / Museum Nord

Fotballspillere. Dette er et Mjølnerlag ca 1945-46 i King-drakter. Forran fra h. ukjent,Gunnar R. Hagen,, Sverre Olsen. Bak fra h. Erling Pettersen, Gunnar Wist, Jens Gjerløv?, Har...

4 comments

• Dette er et Mjølnerlag ca 1945-46 i King-drakter. Forran fra v. ukjent, ukjent, Sverre Olsen. Bak fra v. Erling Pettersen,Gunnar Wist, Jens Gjerløv?,Harald Næss, Inge Kristiansen, Ola Andorsen, Trygve Næss, ukjent.
  • Det er forran fra HØYRE, og bak fra HØYRE!
  • Er Olav Andorsen ikke ola.
  • Keeperen er min far Gunnar R. Hagen, Narvik/Beisfjord.