• Flickscoutkåren Blåvingarna. Från vänster: Första raden på andra plats Inga Engdahl. - Andra raden: 1) Gunhild Brage, 3) Sofia Löw, 4) Maj-Lis Ohlsson, 6) Anita Larsson. - Tredie raden: 1) Gun Jakobsson, 2) Elsie Möller, gift Isgren, 3) Ingrid Gyllin, gift Liljeberg.
    Photo: Trelleborgs museum

Flickscoutkåren Blåvingarna. Från vänster: Första raden på andra plats Inga Engdahl. - Andra raden: 1) Gunhild Brage, 3) Sofia Löw, 4) Maj-Lis Ohlsson, 6) Anita Larsson. - Tredie r...

1 comment

• Denna bild föreställer förmodligen inte några Blåvingar utan istället Solstrålarna som var Frälsningsarméns scoutkår.
    Namnet Solstrålarna skymta också på flaggan.