• Södra sidan av Frihedsgatan 31. Mannen på bilden är Stuveriarbetare/Kvarnarbetare Johan Ludvig Wingren - f. 21 sep 1870 i Malmö. I unga år var han Husar. Gifte sig 1894 med Johanna Carolina Svensson. Barnen på bilden är troligen barnbarn till Wingren.
    Photo: Andersson Axel arbetschef / Trelleborgs museum

Södra sidan av Frihedsgatan 31. Mannen på bilden är Stuveriarbetare/Kvarnarbetare Johan Ludvig Wingren - f. 21 sep 1870 i Malmö. I unga år var han Husar. Gifte sig 1894 med Johanna...

1 comment