• Portrett av Philippa Desiree (f.til Schwensen) Temple med sitt barn Mary Penelope Temple. Barnet sitter på en hvitt bord med utskjæringer og dreiemønster. Hun har en hvit kjole, hvite strømper og et perlekjede rundt halsen. Damen har en mørk kjole med svake striper og blonder på armene og i halsen. Hun har et kjede rundt halsen og armband rundt håndleddet. Philippa Desiree født 1853 i Hasvik og døde 1924 i Middlesex, England. Hun var gift med George Theodore Temple (1847-1935). Portrettet er tatt av E.C. Porter i London.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Portrett av Philippa Desiree (f.til Schwensen) Temple med sitt barn Mary Penelope Temple. Barnet sitter på en hvitt bord med utskjæringer og dreiemønster. Hun har en hvit kjole, hv...

4 comments

• Philippa Desire Scwendsen f 1853 i Hasvik, Finnmark død 1924 i Middlesex, England. Gift med John Alexander Temple
  • Rettelse: Philippa Scwensen var gift med George Theodore Temple 1847-1935, Barnet er deres datter Mary Penelope Temple f 1887
  • Flott! Vi retter opp. Takk for opplysninger.
  • Hei, jeg ser at dere ikke har riktig navn på Philippa Desiree Schwensen.