• Tre personer, en kvinne og to menn, sitter ved et bord på hotellet i Bossekop. Damen til venstre på bildet er Gerda Buck. Hun har lyst helskjørt og sitter på en stol med utskjæringer på ryggen. Mennene har mørke dresser, skjorte og slips. I midten sitter Hans Ulich som er på norgesbesøk fra USA. En hvit duk ligger på bordet og oppå står kopper og glass, fat, et liten brødkurv, en flaske og en sort kanne. Til høyre henger et stort speil på veggen og midt på bildet er et vindu med lyse, hvite gardiner. Veggene har tapet med vertikalt mønster.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Tre personer, en kvinne og to menn, sitter ved et bord på hotellet i Bossekop. Damen til venstre på bildet er Gerda Buck. Hun har lyst helskjørt og sitter på en stol med utskjæring...