• Seks personer i varierende alder sitter på en trapp i solskinnet. Jenta foran har svart overdel og en rutet vest. Mannen ved siden av henne har mørk overdel og hatt. Damene øverst har mørke klær på seg og jenta som sitter mellom dem har rutet skjørt og lys overdel. Mannen oppe til høyre har hatt, frakk og mørke bukser. Han holder i en spaserstokk med metallhåndtak. Trappegelenderet er hvitt med utskjærte kuler på stolpene. Husveggen har stående, hvitt panel og inngangsdøra står åpen.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Seks personer i varierende alder sitter på en trapp i solskinnet. Jenta foran har svart overdel og en rutet vest. Mannen ved siden av henne har mørk overdel og hatt. Damene øverst ...