• Tre damer står rundt en busk/hekk i en hage. Damen til høyre har en stripete sommerkjole med hvitt forkle. Damen til venstre har en mønstret kjole med et mørkt forkle med mønster. Damen i midten har en ensfarget kjole med en hvitt forkle. Mye planter og busker i hagen. Deler av et hvitt stakittgjerde er bak damene og innenfor det er det en stor plen. El-stolper ses over hele området. Røstveggen med stående panel på et lite bygg til venstre på bildet. Røstet på et par andre hus ses over taket på den nærmeste bygningen.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Tre damer står rundt en busk/hekk i en hage. Damen til høyre har en stripete sommerkjole med hvitt forkle. Damen til venstre har en mønstret kjole med et mørkt forkle med mønster. ...