• Mann som står utenfor smia/butikken sin. På skiltet står det: "G:T: Wistad. Generalblacksmithshop".
Teksten på baksiden av bildet:"Dette er shoppet eller smidjen vor min mand staar in ved døren med forklædet paa og hammeren i haanden".
    Photo: Ukjent Person / Valdres Folkemuseum
    Photo: Ukjent Person / Valdres Folkemuseum

Mann som står utenfor smia/butikken sin. På skiltet står det: "G:T: Wistad. Generalblacksmithshop". Teksten på baksiden av bildet:"Dette er shoppet eller smidjen vor min mand staar...