• Bergsfjord i Loppa fotografert fra sjøen. Husene ligger i strandkanten med høye fjell i bakgrunnen. Noen litt større bygg til høyre på bildet, som muligens er næringsbygg. Noen snøflekker ligger i fjellene, men ellers bart. Det er små bølger på sjøen som tilsier lite vind og det er skyfri himmel.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek

Bergsfjord i Loppa fotografert fra sjøen. Husene ligger i strandkanten med høye fjell i bakgrunnen. Noen litt større bygg til høyre på bildet, som muligens er næringsbygg. Noen snø...

2 comments

• Bergsfjord i Loppa
  • Takk for info! Vi har rettet opp.