Fotografi av lok med personal, Fr.v. sittande Anton Källgren, stående Alrik Karlström eldare, Axel Henriksson lokförare. Mannen till höger okänd. Bilden kan vara tagen i Riddarhytt...

2 comments

• Personnamn. Fr.v. sittande Anton Källgren, stående Alrik Karlström eldare, Axel Henriksson lokförare.
    Osäker på mannen t.h.
    Bilden förefaller vara tagen i Riddarhyttan där Källgren var hemmahörande samt att jag känner igen bakgrunden från bangården intill det dåvarande lokstallet.

• Tack Bernt! Roligt att du hittat oss på Digitalt museum. Vi behöver förstås all hjälp som vi kan få med att identifiera gubbarna.