• 7 mennesker er samlet til fotografering utenfor månedskarstua Branos 1924.  Bakesrt fra v. kokka Bjørg, resten ukj.   Foran fra v. Harald som telegrafbud, Trygg og Aud. I en periode leide familien Guldbrandsen lokale til telegrafen.  Etter hvert som barna vokste opp, var de telegrafbud. Aud var den siste På telegrafen jobbet det to telefondamer. På bildet har Harald unioformslue. I albumet har bildet fått denne teksten: 'Da Harald var i statens tjeneste 1924'.
    Photo: Finnmark Fylkesbibliotek (Opphavsrett)

7 mennesker er samlet til fotografering utenfor månedskarstua Branos 1924. Bakesrt fra v. kokka Bjørg, resten ukj. Foran fra v. Harald som telegrafbud, Trygg og Aud. I en period...