• Gruppebilde fra "Røed, 1ste September 1889."
øverste rad, fra venstre: Johannes (Aasen?), Christian Anker, uidentifisert mann, Herman Anker, Peter B.A. (trolig er dette feil og det skulle stått Peter Martin Anker), Kai Möller, Peter Anker, ([...]?)
2. rad, fra venstre: Thora Schultz, Dikka Möller, Karen Möller, Kathrine Roll, (uidentifisert mann, uidentifisert kvinne), Jacobine Stang, (tre uidentifiserte kvinner)
3. rad, fra venstre: Bjørnstjerne Bjørnson, Thrine Lassen, Erikka Kiær, Thrine Anker, Nils Anker, Tinken Hjorth, Jens Hjorth
3. rad, fra venstre: uidentifisert mann, Louise/Elise(?) Schultz, sju barn, Alf Anker, (over) Borghild Anker, en uidentifisert kvinne, to uidentifiserte menn
    Photo: Museene i Akershus

Gruppebilde fra "Røed, 1ste September 1889." øverste rad, fra venstre: Johannes (Aasen?), Christian Anker, uidentifisert mann, Herman Anker, Peter B.A. (trolig er dette feil og det...

I innbundet album fra Mathiesen-familien på Linderud gård AFM.MAT.001.