• Søndagsskulen på Tjåland skule. Framme frå venstre Karen Maria Sikveland attmed søstera Bjørg. Sitjande Eva Rosland og Olga Lise Rosland. Ståande bak Eva er Gro Eli Rosland. Ei som var på besøk (i svart jakke) og Ole Skårland med minstesøstera, Gunvor Skårland på fanget. Vidare framme Tordis Skårland, Aslaug Malena Tjåland, Tor Einar Magnus Tjåland, Karl Sigurd Gunnar Tjåland, Knut Arne Skårland og Erling Skårland. Til venstre for Erling sit Reidar Sikveland.
Bak til venstre Nils Kjell Sikveland (mellom trea), Steinar Sikveland, Olav Skårland, ein ukjend, Ingmund Skårland, Arne Magne Tjåland, Kjell Reidar Tunheim,  Magnor Tunheim, Sverre Tunheim som då budde på Snårest (Snorrestad)
    Photo: Skårland, Marta / Jærmuseet

Søndagsskulen på Tjåland skule. Framme frå venstre Karen Maria Sikveland attmed søstera Bjørg. Sitjande Eva Rosland og Olga Lise Rosland. Ståande bak Eva er Gro Eli Rosland. Ei som...

2 comments