• Skårland bruk 47/9, eigar Ingvald Kristian Skårland. Ved Sikvalandsvegen, Fv 201 ligg Tjåland skule. Vegen som slyngjer seg inn i bildet går til Skårland bruk 47/1, eigar Gunnar Sikveland og Snorrestad som ein kan så heilt øvst, Skårland bruk 47/4, eigar Severin Skårland. Ormatjørna midt i bildet og Skårlandsvatnet oppe til høgre.
    Photo: Ingelsrud, Rolf / Jærmuseet

Skårland bruk 47/9, eigar Ingvald Kristian Skårland. Ved Sikvalandsvegen, Fv 201 ligg Tjåland skule. Vegen som slyngjer seg inn i bildet går til Skårland bruk 47/1, eigar Gunnar Si...

1 comment

• det er Ola Sikveland sin gard, som en ser øverst på bilde. ikke snorrestad... året 1956