• Marie Evensdatter Hermanrud (Gunnerød) og Georg Gunnerød (foran) sammen med Maries to sønner fra første ekteskap, Anders (til høyre?) og Karl Edvin Hermanrud.
Tre bilder, alle fire på det første, som tekstingen over refererer til, de to generasjonene hver for seg på de to øvrige.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Marie Evensdatter Hermanrud (Gunnerød) og Georg Gunnerød (foran) sammen med Maries to sønner fra første ekteskap, Anders (til høyre?) og Karl Edvin Hermanrud. Tre bilder, alle fire...

2 comments

• Min oldemors riktige navn er Marie Eriksdatter Gunnerød - datter av Erik Olesen Aaserud og Agnete Olsdatter Aaserud
  • Dette er nok ikke min oldemor, Marie Eriksdatter Gunnerød, men Georgs 2. kone, Marie Evensdatter som han giftet seg med i 1918 etter at han var blitt enkemann.