• Narvik Turnforening ca. 1933. Bak fra v: Vally Danielsen,, Aase Lindstrøm (f.Krog Pettersen), Diddi Torjussen, Bjørg Borg (Ellingsen), Britta Ericsson, May-Britt Erikson, Margit Soggemoen, Hedvig Næss (Kuvås),
Andre rekke ovenfra: Aslaug Markussen, Ingrid Rognmo (Klausen), Hilda Schanke (Formo), Erna Hvalrygg (Harr), Ingrid Heggen, Margit Heggen, Ingrid Simonsen, Nanny Lager,  Gina Arntzen (Kvensjø).
Tredje rekke ovenfra: Aud Englund (Mortensen), Hjørdis Eide, Sofie Danielsen (Tandberg), Dagny Danielsen, Alma Fjelde (Hellstrøm).
Foran: Hjørdis Hågensen (Solberg), Dagmar Haugen (Kajander).
    Photo: Museum Nord

Narvik Turnforening ca. 1933. Bak fra v: Vally Danielsen,, Aase Lindstrøm (f.Krog Pettersen), Diddi Torjussen, Bjørg Borg (Ellingsen), Britta Ericsson, May-Britt Erikson, Margit So...

2 comments

• Bak fra v: ukjent,Aase Lindstrøm(fKrog Pettersen),? Torjussen,Bjørg Borg, ? Ericsson,ukjent,? Soggemoen,Hedvig Næss.
    Rad to ovenfra, fra v: ? Markussen,Ingrid Rognmo(f.Klausen),Hilda Schanke,Erna Hvalryg(f.Harr),? Heggen,ukjent,? Simonsen,ukjent,Gina Arntsen.
    Tredje rekke ovenfra,fra v:Aud Englund,ukjent,Sofie Tanberg Danielsen,Dagny Danielsen,Alma Fjelde.
    Forran:Hjørdis Hågensen(f.Solberg) og Dagmar Haugen(f.Kajander)

• Har alle navn på disse:
    Bak fra v: Vally Danielsen,Åse Lindstrøm(Krog Pettersen),Diddi Torjusen,Bjørg Borg(Ellingsen),Britta Ericsson,Mai-Britt Eriksson,Margit Soggemoen,Hedvig Næss(Kuvås)
    Andre rekke ovenfra:Aslaug Markussen,Ingrid Rognmo(Klausen),Hilda Schanke(Formo),Erna Hvalryg(Harr),Ingrid Heggen,Margit Heggen,Ingrid Simonsen,Nanny Lager,Gina Arntsen(Kvensjø),
    Tredje rekke ovenfra:Aud Englund(Mortensen),Hjørdis Eide,Sofie Tandberg Danielsen,Dagny Danielsen,Alma Fjelde(Hellstrøm)
    Forran:Hjørdis Hågensen(Solberg),Dagmar Haugen(Kajander)