• Presteparet Julius og Amalie Kofoed sitjande ute i prestegardshagen med Bø barneforening.
Bakre rekke frå v.: Bergit Lien, Hansine Lahus, Aslaug Lahus, Anny Strandberg, Mari Sperrud, Aasta Torstveit og Ingrid Langkås.
Første rekke frå v.: Marry Strandberg, Bibbi Grivi, Gunhild Grivi, ? Myra, sokneprest Julius Kofoed og Amalie Kofoed.
    Photo: Bø Museum (Opphavsrett)

Presteparet Julius og Amalie Kofoed sitjande ute i prestegardshagen med Bø barneforening. Bakre rekke frå v.: Bergit Lien, Hansine Lahus, Aslaug Lahus, Anny Strandberg, Mari Sperru...