• Flyet Sportsmann N-38 lander på Bjørkelangsjøen. Til høyre står Bjarne Fjeld, så Helge Furulund, så Alf Hellebakken, Marit Fallet, Bodil og Roald Melby, Aksel Barlien og Gunnestad. Fra venstre forrest John Stigen og Aage Stigen. Fru Skjelfoss kan og skimtes mot venstre.
    Photo: Museene i Akershus

Flyet Sportsmann N-38 lander på Bjørkelangsjøen. Til høyre står Bjarne Fjeld, så Helge Furulund, så Alf Hellebakken, Marit Fallet, Bodil og Roald Melby, Aksel Barlien og Gunnestad....

1 comment

• Bildet er nok tatt en stund etter 1927. Flyet ble tatt i bruk sommeren 1929 og bildet ble tatt vinteren 1930 eller 1931,da flyet fløy med denne reklamen på stroget.