• Lærer Maurseth helt til venstre. Han var lærer ved Øksfjord barneskole. Ved siden av sitter internathusmorens barn: Roar og Liv Randi Mauseth. Så kommer Irene Martinsen og Hildur (ukjent etternavn). Hildur arbeidet som hushelp.Hildur holder en bok i hendene. Kvinnene er kledd i kjoler, Irene har på seg en genser. Lærer Maurseth har genser, bukse og sko på. Roar har på seg knebukser. I bakgrunnen kan man se snø.
    Photo: Ukjent / Finnmark Fylkesbibliotek

Lærer Maurseth helt til venstre. Han var lærer ved Øksfjord barneskole. Ved siden av sitter internathusmorens barn: Roar og Liv Randi Mauseth. Så kommer Irene Martinsen og Hildur (...