• Servitriser og servitører utenfor Østre Toten Festivitetslokale i forbindelse med "Den store Amerika-festen" i 1925 til minne om de første nordmenn som utvandret fra Norge.
Personene fra venstre: 3xUkjent, Bergliot Holm, Ukjent, Borghild Seierstad (g.Johansson), Magnus Aas på La, Even Gihle fra Kraby, senere Vårnes, Sigrid Sierstad (g.Mørch Reiersen), Margit Fodsta fra Tømmerhoel, Jan Kihle på Seierstad Nordre, Borghild Gihle g.Aas, Ukjent, Karen Helene Sukkestad (øvre) g.Gihle, Ukjent, Hans Gihle på Kraby, Ukjent.

Bildet er en gave fra Eli og Ole Gihle.
    Photo: Ukjent / Mjøsmuseet

Servitriser og servitører utenfor Østre Toten Festivitetslokale i forbindelse med "Den store Amerika-festen" i 1925 til minne om de første nordmenn som utvandret fra Norge. Persone...