• Trolig et speiderarrangement på Kapp. To bilder, og fotografens standplass har vært ved Kapp Arvbeidersamfunn.
Bilde nr. 1: Opptog på vegen fra Kapp sentrum mot Arbeidersamfunnet. Den store hvite bygningen bak til venstre er Granly.
Bilde nr. 2: Utenfor Kapp Arbeidersamfunn. Bussen til høyre i dette bildet var en 1930-modell GMC som opprinnelig var eid av Martin Hasvoldsæter, men som i 1932 ble overtatt av Eivind Hannord. I 1938 gikk registreringsnummeret over på en annen buss tilhørende Anton Tobru.
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet
    Photo: Røisli, Sigurd Bernhard / Mjøsmuseet

Trolig et speiderarrangement på Kapp. To bilder, og fotografens standplass har vært ved Kapp Arvbeidersamfunn. Bilde nr. 1: Opptog på vegen fra Kapp sentrum mot Arbeidersamfunnet....