• Bilen er en Renault fra 1920-tallet, med radiatoren montert bak motoren.(Info: Ivar Stav). Bilen er nyere enn 1924 da Renault fikk det rombiske emblemet ! (info:
Andreas Uddling)  - -Andre verdenskrig har kommet til Kirkelandet i Kristiansund. Her ser vi fra ruinene av Clausengården fra Storkaia, med et bilvrak i forgrunnen. Meieripipa bak th. Bildet er datert 28. april 1940, som er samme dag som byen ble bombet for første gang. serie. Fra Nordmøre museums fotosamlinger.
    Photo: Nordmørsmusea

Bilen er en Renault fra 1920-tallet, med radiatoren montert bak motoren.(Info: Ivar Stav). Bilen er nyere enn 1924 da Renault fikk det rombiske emblemet ! (info: Andreas Uddling) ...

2 comments

• Bilen er en Renault fra 20-tallet, fortsatt med radiatoren montert bak motoren.
  • Bilen er nyere end 1924 da Renault fik den rombiske emblem!